Odnośniki

Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Fotokod

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
-- w całym serwisie

Nawigacja

Treść strony

Wpis do rejestru żłobków i klubów dziecięcych

INFORMACJA

Z dniem 1 stycznia 2018 r. na mocy ustawy z dnia 7 lipca 2017 r. o zmianie niektórych ustaw związanych z systemami wsparcia rodzin (Dz. U. poz. 1428),weszło w życie szereg zmian w ustawie z dnia 4 lutego 2011r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz. U. z dnia 2016 r. poz. 157, z późn. zm.) z zakresu oraz sposobu składania wniosków o wpis, zmianę wpisu oraz wykreślenie z rejestru żłobków i klubów dziecięcych. Od 2018 roku wszystkie wnioski i formularze dotyczące żłobków i klubów dziecięcych - o wpis , zmianę wpisu lub wykreślenie z rejestru żłobków i klubów dziecięcych będą składane wyłącznie drogą elektroniczną - za pośrednictwem Portalu Informacyjno-Usługowego Emp@tia (http://empatia.mpips.gov.pl/), skąd będą wpływały bezpośrednio do Rejestru Żłobków (https://rejestrzlobkow.mpips.gov.pl). Do 31 stycznia 2018 r. wszystkie podmioty prowadzące żłobki i kluby dziecięce będą zobowiązane uzupełnić (za pośrednictwem PIU Emp@tia) dane w rejestrze lub wykazie.

Obowiązek ten wynika z art.34 ustawy z dnia 7 lipca 2017 r. ustawy o zmianie niektórych ustaw związanych z systemami wsparcia rodzin i dotyczy wszystkich instytucji ubiegających się o wpis do rejestru lub wykazu przed 1 stycznia 2018 r.

W związku ze wskazaną wyżej zmianą, do końca stycznia 2018r. wszystkie podmioty prowadzące instytucje opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 czyli podmioty prowadzące żłobki i kluby dziecięce - będą musiały posiadać konto na Platformie Informacyjno-Usługowej Emp@tia. Założenie konta na PIU Emp@tia wymaga posiadania podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego (informacje jak założyć profil zaufany można znaleźć pod adresem: https://obywatel.gov.pl/zaloz-profil-zaufany).

Bardzo proszę o potraktowanie sprawy jako pilnej.

drukuj (Wpis do rejestru żłobków i klubów dziecięcych)

  • autor informacji: Maria Aleksińska
    data wytworzenia: 2018-01-02
  • opublikował: Andrzej Zalesiński
    data publikacji: 2018-01-03 14:23
  • zmodyfikował: Andrzej Zalesiński
    ostatnia modyfikacja: 2018-01-03 14:26

Obowiązek nauki

  • autor informacji: Maria Aleksińska
    data wytworzenia: 2013-02-25
  • opublikował: Michał Wilczak
    data publikacji: 2013-02-25 11:15
  • zmodyfikował: Andrzej Zalesiński
    ostatnia modyfikacja: 2018-06-04 15:47

Dowóz dzieci niepełnosprawnych 2018/2019

  • autor informacji: Maria Aleksińska
    data wytworzenia: 2013-02-25
  • opublikował: Michał Wilczak
    data publikacji: 2013-02-25 11:16
  • zmodyfikował: Michał Wilczak
    ostatnia modyfikacja: 2018-04-18 13:26

Zakładanie szkół i placówek niepublicznych

  • autor informacji: Maria Aleksińska
    data wytworzenia: 2013-02-25
  • opublikował: Michał Wilczak
    data publikacji: 2013-02-25 11:17
  • zmodyfikował: Andrzej Zalesiński
    ostatnia modyfikacja: 2018-06-04 15:43

Awans zawodowy nauczyciela

  • autor informacji: Maria Aleksińska
    data wytworzenia: 2015-11-06
  • opublikował: Andrzej Zalesiński
    data publikacji: 2015-11-12 10:11
  • zmodyfikował: Andrzej Zalesiński
    ostatnia modyfikacja: 2018-02-19 15:44

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 2897
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2018-07-16 16:10

Gmina Nadarzyn

ul. Mszczonowska 24

05-830 Nadarzyn

NIP 534-22-54-841

Regon 013269195

Kod terytorialny 1421052

Dane kontaktowe

tel. 22 729 81 85

fax 22 729 81 85 w. 109

e-mail: gmina@nadarzyn.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek: 9.00 - 18.00

wtorek - czwartek: 8.00 - 16.00

piątek: 8.00 - 15.00

Odnośniki

Metryka strony BIP

Licznik odwiedzin strony BIP: 1145046
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2018-08-14 15:27

Stopka strony