Centralne rejestry kancelaryjne Urzędu Gminy Nadarzyn
W Urzędzie Gminy Nadarzyn prowadzone są następujące centralne rejestry kancelaryjne (na podstawie Zarządzenia nr 9/2011 Wójta Gminy Nadarzyn z dnia 9 lutego 2011 r.):
- rejestr uchwał rady gminy,
- rejestr skarg i wniosków,
- rejestr uchwał rady gminy opublikowanych w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego,
- rejestr interpelacji i wniosków radnych,
- rejestr zarządzeń wójta gminy,
- rejestr wydawanych upoważnień i pełnomocnictw,
- rejestr ewidencji udostępniania dokumentacji w archiwum.
Prowadzenie innych rejestrów kancelaryjnych w poszczególnych komórkach organizacyjnych Urzędu Gminy możliwe jest po uzgodnieniu z koordynatorem czynności kancelaryjnych.
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćEdyta Gawrońska
- OpublikowałPiotr Markowski
- Data publikacji2025-02-03 16:56