Sekretarz Gminy Nadarzyn - Edyta Gawrońska
Kompetencje sekretarza
- Sekretarz wykonuje zadania powierzone przez wójta i ponosi przed nim odpowiedzialność.
 - Sekretarz sprawuje bezpośredni nadzór nad realizacją zadań w zakresie:
- spraw kancelaryjno - sekretarskich,
 - kultury.
 
 - Sekretarz organizuje pracę urzędu w zakresie obiegu dokumentów, ich rejestrowania, gromadzenia, archiwizowania.
 - Sekretarz nadzoruje przestrzeganie dyscypliny pracy przez pracowników urzędu.
 - Sekretarz przyjmuje skargi, wnioski dotyczące pracy urzędu oraz gminnych jednostek organizacyjnych i zobowiązany jest przekazać je wójtowi wraz z własną opinią w terminie 7 dni od ich otrzymania.
 - Sekretarz zapewnia przygotowanie projektów uchwał rady i zarządzeń wójta oraz właściwe i terminowe opracowanie materiałów do rozpatrzenia na sesjach rady, w miarę potrzeb uczestniczy w obradach Rady Gminy Nadarzyn i w posiedzeniach komisji problemowych.
 - Sekretarz organizuje wykonanie aktów prawnych organów gminy.
 - Sekretarz organizuje kontrolę wewnętrzną oraz współdziała z organami kontroli zewnętrznej w urzędzie.
 - Sekretarz organizuje podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników urzędu.
 - Sekretarz prowadzi rejestr zarządzeń wójta oraz nadzoruje prowadzenie ewidencji aktów prawnych.
 - Sekretarz prowadzi Rejestr Instytucji Kultury.
 - Sekretarz opracowuje przy współudziale kierowników referatów oraz gminnych jednostek organizacyjnych sprawozdanie z pracy wójta.
 - Sekretarz koordynuje sprawy związane z przyjmowaniem oświadczeń majątkowych.
 - Sekretarz bierze udział w kontaktach ze społeczeństwem, w szczególności w zakresie organizacji inicjatyw kulturalno - społecznych i zagadnień oświatowych.
 - Sekretarz koordynuje i organizuje sprawy związane z wyborami i spisami.
 - Sekretarz koordynuje sprawy związane z prowadzeniem Biuletynu Informacji Publicznej.