Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Nadarzyn

Wyszukiwarka

Odnośniki

  • Główny Biuletyn Informacji Publicznej

    www.bip.gov.pl
  • www.nadarzyn.pl
  • Fotokod z linkiem do tej strony

    Fotokod

Kalendarium

«marzec 2021»
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.nadarzyn.pl

Treść strony

Ogłoszenie

Komendant Straży Gminnej w Nadarzynie
ogłasza nabór
na stanowisko podinspektora ds. ochrony zwierząt i środowiska

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe,
  • nienaganna opinia,
  • obywatelstwo polskie,
  • prawo jazdy kat. B,
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
  • doświadczenie w pracy ze zwierzętami.

2. Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie ochrony zwierząt, ochrony środowiska,
  • dobra znajomość Ustawy o ochronie zwierząt i Ustawy o ochronie środowiska,
  • umiejętność redagowania pism,
  • rzetelność, komunikatywność, wysoka kultura osobista oraz dyspozycyjność, empatia,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office, internetu, oraz urządzeń biurowych,
  • samodzielność i umiejętność organizacji pracy,
  • znajomość języków obcych w stopniu komunikatywnym.

3. Zatrudnienie planowane:

W I półroczu 2019 r. w wymiarze 1 etatu, umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy z możliwością zawarcia kolejnej umowy na czas określony lub na czas nieokreślony.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • Współpraca z instytucjami państwowymi, samorządowymi i społecznymi zajmującymi się szeroko pojętą ochroną zwierząt i ochroną środowiska.
  • Opracowywanie projektów zarządzeń, regulaminów, programów, procedur, instrukcji oraz innej dokumentacji związanej z problematyką zwierząt.
  • Prowadzenie zakładki - „kącik adopcyjny” na stronie internetowej UG Nadarzyn lub innym wskazanym medium.
  • Prowadzenie spraw związanych z zapobieganiem bezdomności, ochroną zwierząt oraz ochroną środowiska.
  • Przygotowywanie projektów dokumentacji dotyczących zawierania umów z instytucjami zajmującymi się opieką nad zwierzętami (schroniska, przychodnie weterynaryjne, zbiornice padłych zwierząt itp.).
  • Przygotowywanie zezwoleń na utrzymywanie psa rasy uznawanej za agresywną, prowadzenie rejestru tych psów.
  • Inicjowanie działań związanych z elektronicznym znakowaniem, sterylizacją, dokarmianiem zwierząt.
  • Poszukiwanie osób zainteresowanych adopcją zwierząt przed przekazaniem ich do schroniska, publikowanie w lokalnych mediach informacji oraz zdjęć odłowionych zwierząt.
  • Prowadzenie rejestrów oraz ewidencjonowanie odłowionych zwierząt.
  • Weryfikowanie zasadności podejmowania działań związanych ze sterylizacją, oznakowaniem, dokarmianiem finansowanych z budżetu Straży Gminnej.
  • Sporządzanie niezbędnych sprawozdań.
  • Zakup karmy dla zwierząt i wydawanie osobom zajmującym się dokarmianiem kotów dziko żyjących.
  • Kontrola realizacji umów zawartych z podmiotami zewnętrznymi w zakresie ochrony zwierząt.

5. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • kwestionariusz osobowy,
  • życiorys (CV),
  • list motywacyjny,
  • potwierdzona kopia dokumentów poświadczających wykształcenie,
  • potwierdzone kopie świadectw pracy lub zaświadczenie z zakładu pracy potwierdzające staż pracy,
  • kopia zaświadczenia lub oświadczenie kandydata o niekaralności,
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000).”

6. Dodatkowe informacje:

  • oświadczenia mogą być sporządzone w formie jednego dokumentu,
  • umowa zostanie zawarta w pełnym wymiarze godzin,
  • wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Straży Gminnej w Nadarzynie wynosi mniej niż 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne wraz z adresem zwrotnym należy składać osobiście w siedzibie Straży Gminnej w Nadarzynie, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. ochrony zwierząt i środowiska Straży Gminnej w Nadarzynie lub drogą pocztową na adres Straż Gminna w Nadarzynie Pl. Poniatowskiego 42, 05-830 Nadarzyn (decyduje data wpływu do Straży), w terminie do dnia 22 marca 2019 r. Aplikacje, które wpłyną do Straży Gminnej po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacji w sprawie konkursu udziela Małgorzata Tymoszuk, tel. 22 734 10 32.
Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Komendanta Straży Gminnej w Nadarzynie. Kandydaci, którzy po analizie dokumentów aplikacyjnych spełnią wymogi formalne, zostaną indywidualnie powiadomieni o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Straży Gminnej www.bip.sg.nadarzyn.pl oraz na tablicy ogłoszeń Straży Gminnej.

Komendant Straży Gminnej
w Nadarzynie
(-) Adam Piskorz

drukuj (Ogłoszenie)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Adam Piskorz
    data wytworzenia: 2019-03-11
  • opublikował: Michał Wilczak
    data publikacji: 2019-03-11 13:06
  • zmodyfikował: Michał Wilczak
    ostatnia modyfikacja: 2019-03-11 13:08

Pliki do pobrania:

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Adam Piskorz
    data wytworzenia: 2019-03-11
  • opublikował: Michał Wilczak
    data publikacji: 2019-03-11 13:06

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 81342
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2020-11-30 14:21