Ogłoszenie o naborze na stanowisko INSPEKTORA
Komendant Straży Gminnej w Nadarzynie
ogłasza nabór
na stanowisko INSPEKTORA
Do zadań inspektora należeć będzie ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych zgodnie z art. 11 ustawy o strażach gminnych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1763).
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie min. średnie,
- ukończone 21 lat,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- nienaganna opinia,
- obywatelstwo polskie,
- uregulowany stosunek do służby wojskowej - przeniesiony do rezerwy (nie dotyczy kobiet),
- strażnikiem gminnym/miejskim może być osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
- prawo jazdy kat. B,
- ukończone szkolenie podstawowe strażników gminnych/miejskich z wynikiem pozytywnym.
- staż pracy w strukturach straży gminnej/miejskiej min. 10 lat,
- pozytywne podejście do młodzieży szkolnej i dobry kontakt z dziećmi,
- umiejętność przekazywania informacji w ramach pogadanek profilaktycznych;
- Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe (prawo, administracja, bezpieczeństwo publiczne),
- doświadczenie w służbach mundurowych,
- aktywność sportowa,
- dobra znajomość topografii gminy Nadarzyn,
- znajomość języków obcych w stopniu komunikatywnym,
- dobra znajomość Ustawy Prawo o Ruchu Drogowym, kodeks wykroczeń,
- znajomość ustawy o strażach gminnych wraz z ustawami pokrewnymi oraz ustawy o samorządzie gminnym,
- ukończone kursy z zakresu samoobrony, pracowników ochrony itp.,
- praktyczna znajomość obsługi komputera – szczególnie pakietu Office,
- samodzielność, kreatywność, dyspozycyjność, odporność na stres, asertywność,
- znajomość problemu zapobiegania bezdomności zwierząt i umiejętność odławiania,
- znajomość obsługi programu e-Mandat
- Zatrudnienie planowane:
- Od lutego 2025 r. w wymiarze 1 etatu, umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy z możliwością zawarcia kolejnej umowy na czas określony lub na czas nieokreślony (wynagrodzenie zasadnicze 6100,00 PLN brutto);
- Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kwestionariusz osobowy (do pobrania na : www.bip.sg.nadarzyn.pl)
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- potwierdzona kopia dokumentów poświadczających wykształcenie,
- potwierdzone kopie świadectw pracy lub zaświadczenie z zakładu pracy potwierdzające staż pracy,
- kopia zaświadczenia lub oświadczenie kandydata o niekaralności,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych (do pobrania na : www.bip.sg.nadarzyn.pl);
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (do pobrania na : www.bip.sg.nadarzyn.pl);
- wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781).
- Dodatkowe informacje:
- oświadczenia mogą być sporządzone w formie jednego dokumentu,
- umowa zostanie zawarta, w pełnym wymiarze godzin,
- wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Straży Gminnej w Nadarzynie wynosi mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne wraz z adresem zwrotnym należy składać osobiście w siedzibie Straży Gminnej w Nadarzynie, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na inspektora Straży Gminnej w Nadarzynie lub drogą pocztową na adres Straż Gminna w Nadarzynie Pl. Poniatowskiego 42, 05-830 Nadarzyn (decyduje data wpływu do Straży) , w terminie do dnia 27 stycznia 2025 r. Aplikacje, które wpłyną do Straży Gminnej po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacji w sprawie konkursu udziela Małgorzata Tymoszuk , tel. 22 734 10 32.
Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Komendanta Straży Gminnej w Nadarzynie.
Kandydaci, którzy po analizie dokumentów aplikacyjnych spełnią wymogi formalne, zostaną indywidualnie powiadomieni o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Straży Gminnej www.bip.sg.nadarzyn.pl oraz na tablicy ogłoszeń Straży Gminnej.
Komendant Straży Gminnej
w Nadarzynie
(-) Adam Piskorz
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćAdam Piskorz
- OpublikowałTomasz Kaczor
- Data publikacji2025-01-16 09:08