Informacja z przebiegu konsultacji społecznych
Informacja
z przebiegu konsultacji w sprawie
Programu współpracy Gminy Nadarzyn na rok 2023 z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.
Urząd Gminy Nadarzyn przygotował i przedstawił do konsultacji projekt Programu współpracy Gminy Nadarzyn w 2023 roku z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.
Konsultacje ogłoszone zostały Zarządzeniem Nr 110/2022 Wójta Gminy Nadarzyn z dnia 13 września 2022 roku oraz zgodnie z Uchwałą Nr XIII/121/2011 Rady Gminy Nadarzyn z dnia 26 października 2011 roku w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji (Dz. Urz. Woj. Maz. z 2011 r. Nr 210, poz. 6344). Konsultacje wyznaczono w terminie 13-23 września 2022 roku. Informacja o konsultacjach społecznych wraz z projektem Programu współpracy oraz „Formularzem konsultacji” została umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.nadarzyn.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.
Opinie i uwagi należało przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: gmina@nadarzyn.pl lub składać w Urzędzie Gminy Nadarzyn; ul. Mszczonowska 24; kancelaria, pok. 100.
W dniach 13-23 września 2022 roku nie wpłynęły wnioski dotyczące zmian w projekcie Programu współpracy Gminy Nadarzyn na rok 2023 z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.
Referat Organizacyjny
(-) Marcin Ciostek
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćMarcin Ciostek
- Data wytworzenia2022-11-30
- OpublikowałMichał Wilczak
- Data publikacji2022-11-30 12:28