Informacja z przebiegu konsultacji społecznych
Informacja
z przebiegu konsultacji w sprawie
Programu współpracy Gminy Nadarzyn na rok 2022 z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.
Urząd Gminy Nadarzyn przygotował i przedstawił do konsultacji projekt Programu współpracy Gminy Nadarzyn w 2022 roku z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.
Konsultacje ogłoszone zostały Zarządzeniem Nr 65/2021 Wójta Gminy Nadarzyn z dnia 10 sierpnia 2021 roku oraz zgodnie z Uchwałą Nr XIII/121/2011 Rady Gminy Nadarzyn z dnia 26 października 2011 roku w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji (Dz. Urz. Woj. Maz. z 2011 r. Nr 210, poz. 6344). Konsultacje wyznaczono w terminie 10-20 sierpnia 2021 roku. Informacja o konsultacjach społecznych wraz z projektem Programu współpracy oraz „Formularzem konsultacji” została umieszczona na stronie www.bip.nadarzyn.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.
Opinie i uwagi należało przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: gmina@nadarzyn.pl lub składać w Urzędzie Gminy Nadarzyn; ul. Mszczonowska 24; kancelaria, pok. 100.
W dniach 10-20 sierpnia 2021 roku nie wpłynęły wnioski dotyczące zmian w projekcie Programu współpracy Gminy Nadarzyn na rok 2022 z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.
Referat Organizacyjny
(-) Monika Kosakowska-Ludwiniak
drukuj (Informacja z przebiegu konsultacji społecznych)
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćMonika Kosakowska-Ludwiniak
- Data wytworzenia2021-08-23
- OpublikowałAndrzej Zalesiński
- Data publikacji2021-08-23 13:32