Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Nadarzyn

Wyszukiwarka

Odnośniki

  • Główny Biuletyn Informacji Publicznej

    www.bip.gov.pl
  • www.nadarzyn.pl
  • Fotokod z linkiem do tej strony

    Fotokod

Kalendarium

«kwiecień 2024»
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.nadarzyn.pl

Treść strony

Ogłoszenie

Komendant Straży Gminnej w Nadarzynie
ogłasza nabór na stanowisko
głównego księgowego Straży Gminnej w Nadarzynie

1. Wymagania niezbędne:
Kandydaci ubiegający się o stanowisko głównego księgowego powinni spełniać wymogi zgodne z art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r. nr 157, poz. 1240) i może to być osoba, która:

  • posiada obywatelstwo polskie,
  • posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  • nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
  • spełnia przynajmniej jeden z poniższych warunków:
  1. ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada min. 3 - letnią praktykę w księgowości;
  2. ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada min. 6 - letnią praktykę w księgowości;
  3. posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów;
  4. jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów;

2. Wymagania dodatkowe:

  • znajomość zasad prowadzenia księgowości budżetowej - doświadczenie zawodowe w danym zakresie;
  • znajomość przepisów dotyczących rachunkowości i finansów publicznych;
  • umiejętność sporządzania sprawozdań budżetowych oraz planów finansowych;
  • znajomość obsługi komputera, w tym: programów finansowo-księgowych dla księgowości budżetowej, programu „Płatnik”, programu „Bestia”, programu „RAKS Kadry i Płace”;
  • doświadczenie w naliczaniu wynagrodzeń, prowadzeniu rozliczeń z ZUS oraz z Urzędem Skarbowym;
  • znajomość zasad prowadzenia Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, ewidencji środków trwałych i wyposażenia;
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, sumienność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, asertywność;

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • prowadzenie rachunkowości placówki,
  • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
  • dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
  • prowadzenie wymaganej przepisami prawa sprawozdawczości finansowo - księgowej jednostki,
  • sporządzanie planu finansowego jednostki, analiza wykonania oraz wnioskowanie zmian w planie jednostki w celu racjonalnego dysponowania środkami,
  • prowadzenie całokształtu spraw związanych z ZUS i Urzędem Skarbowym,
  • rozliczanie projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.

4. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys (CV),
  • list motywacyjny,
  • potwierdzona kopia dokumentów poświadczających wykształcenie,
  • potwierdzone kopie świadectw pracy lub zaświadczenie z zakładu pracy poświadczające staż pracy,
  • kopia zaświadczenia lub oświadczenie kandydata o niekaralności,
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  • wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 roku, poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 roku poz. 902).

5. Dodatkowe informacje:

  • oświadczenia mogą być sporządzone w formie jednego dokumentu,
  • umowa zostanie zawarta w wymiarze ⅓ etatu.

Wymagane dokumenty aplikacyjne wraz z adresem zwrotnym należy składać osobiście w siedzibie Straży Gminnej w Nadarzynie, Pl. Poniatowskiego 42, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Głównego Księgowego Straży Gminnej w Nadarzynie w terminie do dnia 23 kwietnia 2018 r. do godz. 15.00. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacji w sprawie konkursu udziela p. Małgorzata Tymoszuk, tel. 22 734 10 32.
Nabór przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Komendanta Straży Gminnej w Nadarzynie.
Kandydaci, którzy po analizie dokumentów aplikacyjnych spełnią wymogi formalne, zostaną indywidualnie powiadomieni o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Nadarzyn www.nadarzyn.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.

Komendant Straży Gminnej
(-) Adam Piskorz

drukuj (Ogłoszenie)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Adam Piskorz
    data wytworzenia: 2018-04-11
  • opublikował: Michał Wilczak
    data publikacji: 2018-04-11 11:37
  • zmodyfikował: Michał Wilczak
    ostatnia modyfikacja: 2018-04-11 11:41

Pliki do pobrania:

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Adam Piskorz
    data wytworzenia: 2018-04-11
  • opublikował: Michał Wilczak
    data publikacji: 2018-04-11 11:38

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 255592
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-04-05 14:18