Odnośniki
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.nadarzyn.pl
Treść strony
Ogłoszenie
Komendant Straży Gminnej w Nadarzynie
ogłasza nabór na stanowisko
głównego księgowego Straży Gminnej w Nadarzynie
1. Wymagania niezbędne:
Kandydaci ubiegający się o stanowisko głównego księgowego powinni spełniać wymogi zgodne z art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r. nr 157, poz. 1240) i może to być osoba, która:
- posiada obywatelstwo polskie,
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
- spełnia przynajmniej jeden z poniższych warunków:
- ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada min. 3 - letnią praktykę w księgowości;
- ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada min. 6 - letnią praktykę w księgowości;
- posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów;
- jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów;
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość zasad prowadzenia księgowości budżetowej - doświadczenie zawodowe w danym zakresie;
- znajomość przepisów dotyczących rachunkowości i finansów publicznych;
- umiejętność sporządzania sprawozdań budżetowych oraz planów finansowych;
- znajomość obsługi komputera, w tym: programów finansowo-księgowych dla księgowości budżetowej, programu „Płatnik”, programu „Bestia”, programu „RAKS Kadry i Płace”;
- doświadczenie w naliczaniu wynagrodzeń, prowadzeniu rozliczeń z ZUS oraz z Urzędem Skarbowym;
- znajomość zasad prowadzenia Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, ewidencji środków trwałych i wyposażenia;
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, sumienność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, asertywność;
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie rachunkowości placówki,
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
- dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
- prowadzenie wymaganej przepisami prawa sprawozdawczości finansowo - księgowej jednostki,
- sporządzanie planu finansowego jednostki, analiza wykonania oraz wnioskowanie zmian w planie jednostki w celu racjonalnego dysponowania środkami,
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z ZUS i Urzędem Skarbowym,
- rozliczanie projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
4. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- potwierdzona kopia dokumentów poświadczających wykształcenie,
- potwierdzone kopie świadectw pracy lub zaświadczenie z zakładu pracy poświadczające staż pracy,
- kopia zaświadczenia lub oświadczenie kandydata o niekaralności,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 roku, poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 roku poz. 902).
5. Dodatkowe informacje:
- oświadczenia mogą być sporządzone w formie jednego dokumentu,
- umowa zostanie zawarta w wymiarze ⅓ etatu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne wraz z adresem zwrotnym należy składać osobiście w siedzibie Straży Gminnej w Nadarzynie, Pl. Poniatowskiego 42, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Głównego Księgowego Straży Gminnej w Nadarzynie w terminie do dnia 23 kwietnia 2018 r. do godz. 15.00. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacji w sprawie konkursu udziela p. Małgorzata Tymoszuk, tel. 22 734 10 32.
Nabór przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Komendanta Straży Gminnej w Nadarzynie.
Kandydaci, którzy po analizie dokumentów aplikacyjnych spełnią wymogi formalne, zostaną indywidualnie powiadomieni o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Nadarzyn www.nadarzyn.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.
Komendant Straży Gminnej
(-) Adam Piskorz
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Adam Piskorzdata wytworzenia: 2018-04-11
- opublikował: Michał Wilczakdata publikacji: 2018-04-11 11:37
- zmodyfikował: Michał Wilczakostatnia modyfikacja: 2018-04-11 11:41
Pliki do pobrania:
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Adam Piskorzdata wytworzenia: 2018-04-11
- opublikował: Michał Wilczakdata publikacji: 2018-04-11 11:38