Odnośniki
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.nadarzyn.pl
Treść strony
Ogłoszenie
Komendant Straży Gminnej w Nadarzynie
ogłasza nabór
na stanowisko specjalisty ds. obsługi sekretariatu
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie min. średnie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- nienaganna opinia,
- obywatelstwo polskie,
- staż pracy na podobnym stanowisku min. 5 lat,
- niekaralność za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe.
2. Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe,
- znajomość zagadnień sprawozdawczości w jednostkach / komórkach organizacyjnych,
- dobra znajomość, kodeksu postępowań administracyjnych oraz znajomość ustawy o strażach gminnych wraz z ustawami pokrewnymi oraz ustawy o samorządzie gminnym,
- umiejętność redagowania pism,
- rzetelność, komunikatywność, wysoka kultura osobista oraz dyspozycyjność,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office oraz urządzeń biurowych,
- znajomość procedur dotyczących obiegu dokumentacji wewnętrznej oraz zewnętrznej,
- bardzo dobra znajomość przepisów i procedur związanych z archiwizacją dokumentów,
- umiejętność prowadzenia akt osobowych,
- samodzielność i umiejętność organizacji pracy,
- znajomość specyfiki pracy w służbach mundurowych,
- znajomość języków obcych w stopniu komunikatywnym.
3. Zatrudnienie planowane:
- Od stycznia 2017 r. - umowa na zlecenie,
- Od lutego 2017 r. w wymiarze 1 etatu, umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy z możliwością zawarcia kolejnej umowy na czas określony lub na czas nieokreślony.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie i obsługa sekretariatu,
- obsługa administracyjno - organizacyjna,
- ewidencjonowanie obiegu dokumentacji w jednostce,
- administrowanie sprawami pracowniczymi (prowadzenie akt osobowych z przestrzeganiem ustawy o ochronie danych osobowych, rozliczanie czasu pracy, naliczanie urlopów wypoczynkowych, zwolnień lekarskich, wystawianie niezbędnych zaświadczeń,
- dokonywanie i ewidencjonowanie zakupów środków nietrwałych i innych materiałów zleconych przez Kierownictwo,
- protokołowanie odpraw służbowych.
5. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kwestionariusz osobowy,
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- potwierdzona kopia dokumentów poświadczających wykształcenie,
- potwierdzona kopia obu stron dowodu osobistego,
- potwierdzone kopie świadectw pracy lub zaświadczenie z zakładu pracy potwierdzające staż pracy,
- aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku (na zwykłym blankiecie ze wskazanym terminem obowiązywania),
- kopia zaświadczenia lub oświadczenie kandydata o niekaralności,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922).
6. Dodatkowe informacje:
- oświadczenia mogą być sporządzone w formie jednego dokumentu,
- umowa zostanie zawarta, w pełnym wymiarze godzin nie wcześniej niż od dnia 01.02.2017 r.
Wymagane dokumenty aplikacyjne wraz z adresem zwrotnym należy składać osobiście w siedzibie Straży Gminnej w Nadarzynie, Pl. Poniatowskiego 42 z dopiskiem: Dotyczy naboru na specjalistę ds. sekretariatu, kadr i archiwum Straży Gminnej w Nadarzynie w terminie do dnia 9 grudnia 2016 r. Aplikacje, które wpłyną do Straży Gminnej po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacji w sprawie konkursu udziela Aleksandra Baszak, tel. 22 734 10 32.
Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Komendanta Straży Gminnej w Nadarzynie.
Kandydaci, którzy po analizie dokumentów aplikacyjnych spełnią wymogi formalne, zostaną indywidualnie powiadomieni o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Straży Gminnej www.bip.sg.nadarzyn.pl oraz na tablicy ogłoszeń Straży Gminnej.
Komendant Straży Gminnej
w Nadarzynie
(-) Adam Piskorz
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Adam Piskorzdata wytworzenia: 2016-11-24
- opublikował: Michał Wilczakdata publikacji: 2016-11-24 10:25
- zmodyfikował: Michał Wilczakostatnia modyfikacja: 2016-12-01 14:36
Pliki do pobrania:
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Adam Piskorzdata wytworzenia: 2016-11-24
- opublikował: Michał Wilczakdata publikacji: 2016-11-24 10:25