Ogłoszenie o naborze na stanowisko pracy
WÓJT GMINY NADARZYN
zatrudni na stanowisko
Inspektora ds. księgowych w Referacie Realizacji Budżetu
w Urzędzie Gminy Nadarzyn
w ramach umowy o pracę na zastępstwo za nieobecnego pracownika
Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie średnie i minimum 5 lat stażu pracy lub
wykształcenie wyższe i minimum 3 lata stażu pracy,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) obywatelstwo polskie.
Wymagania dodatkowe:
a) wykształcenie o kierunku związanym ze stanowiskiem pracy: administracja, finanse i rachunkowość,
b) minimum rok doświadczenia w pracy w samorządzie,
c) znajomość programów: Księgowość budżetowa U.I. Info-system T. i R. Groszek,
d) znajomość rozliczeń finansowo-księgowych,
e) znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych oraz podstaw rachunkowości i księgowości budżetowej,
f) znajomość pakietów biurowych, w tym: MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych,
g) systematyczność, dokładność i odpowiedzialność,
h) komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Obsługa księgowa inwestycyjnych projektów unijnych oraz projektów z bezzwrotnym dofinansowaniem krajowym, w tym:
- dekretowanie dokumentów księgowych oraz prowadzenie szczegółowej ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków z podziałem na paragrafy zgodnie z aktualną klasyfikacją budżetową, wprowadzanie i bieżące aktualizowanie planu wydatków;
- kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym i bieżąca analiza zaangażowania wydatków w stosunku do planu;
- sporządzanie i opis dokumentów finansowo-księgowych;
- dokonywanie rozliczeń finansowych projektów;
- uzgadnianie obrotów i sald kont, w tym rozrachunków z kontrahentami.
2. Obsługa księgowa inwestycji, w tym:
- dekretowanie dokumentów księgowych oraz prowadzenie szczegółowej ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków z podziałem na paragrafy zgodnie z aktualną klasyfikacją budżetową, wprowadzanie i bieżące aktualizowanie planu wydatków;
- kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym i bieżąca analiza zaangażowania wydatków w stosunku do planu;
- sporządzanie i opis dokumentów finansowo-księgowych;
- uzgadnianie obrotów i sald, w tym rozrachunków z kontrahentami.
3. Sporządzanie sprawozdań z zakresu zrealizowanych inwestycji.
4. Kontrola pod względem formalnym i rachunkowym prawidłowości wykorzystania dotacji udzielonych z budżetu gminy.
5. Kontrolowanie wydatków gminy na podstawie zawartych umów i porozumień
(m. in. Policją, Strażą Pożarną).
6. Rozliczanie dotacji na podstawie zawartych umów i porozumień z jednostkami samorządu terytorialnego.
7. Ustalenie kwoty dotacji podlegającej zwrotowi do budżetu Gminy Nadarzyn będącej wynikiem przeprowadzonej kontroli.
8. Kontrolowanie wniosków o wypłatę ekwiwalentu dla strażaków OSP.
Warunki pracy na stanowisku
Praca biurowa przy komputerze, z dokumentami, przemieszczaniem się wewnątrz
budynku i poza nim. Bezpośredni oraz telefoniczny kontakt z interesantami.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty
a. życiorys i list motywacyjny,
b. poświadczone własnoręcznie za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
c. poświadczone własnoręcznie za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy lub
zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
d. poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
e. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych – podpisane własnoręcznie,
f. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – podpisane własnoręcznie,
g. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego – podpisane własnoręcznie,
h. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
UWAGA:
1. Wszystkie oświadczenia mogą być sporządzone w jednym dokumencie.
Wymagane dokumenty należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Nadarzyn,
ul. Mszczonowska 24, 05-830 Nadarzyn, Kancelaria - pok. 100, z dopiskiem: „dotyczy zatrudnienia na stanowisko Inspektora ds. księgowych w Referacie Realizacji Budżetu w ramach umowy o pracę na zastępstwo za nieobecnego pracownika”.
Termin składania dokumentów - do dnia 27 stycznia 2023 r., do godziny 15:00.
Informacji w sprawie zatrudnienia udziela Pani Beata Olszewska – Skarbnik Gminy tel. 22 729 81 85 wew. 112 lub Ewa Borkowska – samodzielne stanowisko ds. kadrowo-płacowych
tel. 22 729 81 85 wew. 211.
Wójt Gminy
/-/ Dariusz Zwoliński
drukuj (Ogłoszenie o naborze na stanowisko pracy)
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćEwa Borkowska
- Data wytworzenia2023-01-17
- OpublikowałAndrzej Zalesiński
- Data publikacji2023-01-17 15:58