• Samodzielne stanowiska ds. obsługi Biura Rady Gminy i Archiwum
Do zadań samodzielnego stanowiska ds. obsługi Biura Rady Gminy i Archiwum należy w szczególności:
1. Obsługa administracyjno-techniczna Rady Gminy, Przewodniczącego Rady Gminy oraz komisji problemowych Rady Gminy, w tym m.in.:
- zawiadamianie radnych i sołtysów o terminach sesji z dostarczeniem materiałów zgodnie ze Statutem Gminy, przygotowanie sali obrad,
- zawiadamianie radnych, wójta oraz innych osób zaproszonych o terminach posiedzeń komisji problemowych,
- przygotowywanie materiałów na sesje i komisje problemowe rady gminy; sporządzanie protokołów z sesji rady, posiedzeń komisji problemowych oraz przekazywanie wniosków do wójta za pośrednictwem przewodniczącego rady,
- prowadzenie zestawienia sesji i posiedzeń komisji problemowych,
- prowadzenie zestawienia obecności radnych na sesjach i posiedzeniach komisji oraz obecności sołtysów na sesjach,
- przygotowywanie uchwał rady do wójta, organów nadzoru oraz publikacji w dzienniku urzędowym,
- prowadzenie korespondencji rady zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
- zaopatrzenie w niezbędny sprzęt i artykuły biurowe w celu przygotowywania niezbędnych materiałów na sesje i posiedzenia komisji problemowych.
2. Obsługa administracyjno-techniczna Rady Seniorów, m.in. zawiadamianie radnych o terminach sesji, dostarczanie materiałów zgodnie ze Statutem Rady Seniorów Gminy Nadarzyn, przygotowywanie sali obrad, sporządzanie protokołów z posiedzeń.
3. Wspieranie działalności Młodzieżowej Rady Gminy Nadarzyn: udostępnianie i przygotowanie sali obrad, gromadzenie dokumentacji.
4. Obsługa administracyjno-techniczna Rady Społecznej SPG ZOZ.
5. Udostępnianie informacji publicznych poprzez ogłaszanie na urzędowych tablicach ogłoszeń i zamieszczanie na stronie internetowej w BIP.
6. Prowadzenie spraw związanych z wyborami ławników.
7. Prowadzenie spraw związanych z organizacją archiwum, m.in. koordynacja czynności kancelaryjnych; dbałość o zabezpieczenie i właściwe warunki w archiwum; przyjmowanie akt spraw zakończonych na spisach zdawczo-odbiorczych z komórek organizacyjnych i prowadzenie wykazu spisów spraw przechowywanych w archiwum oraz wypożyczanie akt zgodnie z instrukcją archiwalną i prowadzenie rejestru udostępnień dokumentów.
8. Prowadzenie rejestrów:
- uchwał rady,
- uchwał rady stanowiących prawo lokalne podlegających publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego,
- skarg i wniosków kierowanych do rady gminy,
- interpelacji radnych.
drukuj (• Samodzielne stanowiska ds. obsługi Biura Rady Gminy i Archiwum)
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćMichał Wilczak
- Data wytworzenia2013-02-14
- OpublikowałTomasz Kaczor
- Data publikacji2025-01-31 14:18
- Ostatnio zmodyfikowałTomasz Kaczor
- Ostatnia modyfikacja2025-01-31 14:49