Zarządzenie Nr 2/2019
Zarządzenie Nr 2/2019
Wójta Gminy Nadarzyn
z dnia 07.01.2019 r.
w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Nadarzyn
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1875 ze zm.) zarządza się, co następuje:
§1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Nadarzyn, stanowiącym załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 1/2017 Wójta Gminy Nadarzyn z dnia 3 stycznia 2017 r. zmienionego Zarządzeniem Nr 37/2018, 40/2018,46/2018 oraz 58/2018 wprowadza się następujące zmiany:
§ 18 otrzymuje brzmienie:
Do zadań Referatu Geodezji i Gospodarki Przestrzennej należy w szczególności:
- Przygotowanie dokumentacji w zakresie: obciążania służebnościami i wydzierżawiania nieruchomości (z wyłączeniem dróg), wynajmowania, użyczania, sprzedaży nieruchomości gminnych, nabywania nieruchomości przez gminę, zamiany nieruchomości, oddawania gruntów w użytkowanie oraz użytkowanie wieczyste, pierwokupu, wywłaszczenia nieruchomości.
- Prowadzenie postępowań oraz przygotowanie decyzji w zakresie podziałów nieruchomości i rozgraniczenia.
- Prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem ulic oraz numeracji porządkowej budynków, wykonywanie uchwał rady gminy dotyczących nadawania nazw ulicom.
- Prowadzenie spraw związanych z opłatami adiacenckimi z zakresu gospodarki nieruchomościami.
- Tworzenie i ewidencja gminnego zasobu nieruchomości i regulacja stanu prawnego nieruchomości gminnych.
- Koordynowanie prac geodezyjno - kartograficznych, oraz związanych z procedurą uchwalenia planu zagospodarowania przestrzennego oraz studium.
- Prowadzenie postępowań z zakresu przekształcenia prawa wieczystego użytkowania w prawo własności.
- Wykorzystanie bazy danych ewidencji gruntów do celów służbowych.
- Naliczanie i aktualizacja opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego, oraz wykonywanie innych czynności związanych z użytkowaniem wieczystym gruntów gminy.
- Gospodarka nieruchomościami i stanowiącymi mienie gminne, w tym m. in. tworzenie i ewidencja gminnego zasobu nieruchomości i regulacja stanu prawnego nieruchomości gminnych.
- Prowadzenie spraw związanych z oddawaniem nieruchomości w trwały zarząd jednostkom organizacyjnym oraz o wygaśnięciu trwałego zarządu.
- Prowadzenie spraw związanych z wypłatą odszkodowań za nieruchomości które przeszły na własność gminy z mocy prawa.
- Przygotowanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy.
- Prowadzenie postępowań oraz przygotowanie decyzji o warunkach zabudowy, o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz dotyczących ustalenia jednorazowej opłaty z tytułu wzrostu lub obniżenia wartości nieruchomości na skutek uchwalenia lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
- Przygotowanie zaświadczeń z zakresu zagospodarowania przestrzennego.
- Przygotowanie zaświadczeń o obszarze rewitalizacji oraz obszarze Specjalnej Strefy Rewitalizacji w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 9 października 2015 r. - o rewitalizacji.
- Prowadzenie rejestru i ewidencji związanych z zadaniami referatu.
- Opracowywanie materiałów związanych ze zmianą studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz ze zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy.
- Opiniowanie mpzp i studium gmin sąsiednich.
- Współpraca z poszczególnymi komórkami urzędu gminy w zakresie zadań prowadzonych przez referat geodezji i gospodarki przestrzennej, mająca na celu kształtowanie polityki przestrzennej gminy.
- Współpraca z organami administracji publicznej w zakresie realizowanych przez referat zadań.
- Udzielanie merytorycznych odpowiedzi i wyjaśnień zainteresowanym stronom z zakresu planowania przestrzennego i realizowanych w tym zakresie zadań.
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy
(-) Dariusz Zwoliński
drukuj (Zarządzenie Nr 2/2019)
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćAnna Rodkiewicz
- Data wytworzenia2019-01-07
- OpublikowałMichał Wilczak
- Data publikacji2019-02-27 10:04