Informacja z kontroli zewnętrznej
Kontrola problemowa realizacji stanu zadania z zakresu administracji rządowej dotyczącego działalności Urzędu Stanu Cywilnego (obejmująca okres od 1 stycznia 2013 r. do 17 listopada 2014 r.) przeprowadzona została przez inspektora wojewódzkiego w Oddziale Kontroli I Wydziału Kontroli Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie w dniach 11-28 listopada 2014 r.
W wystąpieniu pokontrolnym przesłanym do Urzędu Gminy w dniu 27 kwietnia 2015 r., realizację zadania w przedmiocie działalności USC w zakresie: kompletności aktów stanu cywilnego, terminowości ich sporządzania, prowadzenia ksiąg stanu cywilnego, akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego do aktów urodzenia, małżeństwa, zgonu, kompletności decyzji wydanych na podstawie ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego i ustawy o zmianie imienia i nazwiska, przestrzegania zasad doręczania decyzji i zaświadczeń oraz zasad sporządzania aktów stanu cywilnego, akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego i skorowidzów alfabetycznych oraz realizacji obowiązku pobierania opłaty skarbowej za wydane decyzje - oceniono pozytywnie; w zakresie prowadzenia skorowidzów alfabetycznych do aktów stanu cywilnego - pozytywnie z uchybieniami, jednocześnie odstąpiono od sformułowania wniosku pokontrolnego dotyczącego tego uchybienia.
drukuj (Informacja z kontroli zewnętrznej)
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćEdyta Gawrońska
- Data wytworzenia2015-09-29
- OpublikowałPiotr Markowski
- Data publikacji2025-02-24 16:05