Zarządzenie Nr 17/2025
Zarządzenie Nr 17/2025
Wójta Gminy Nadarzyn
z dnia 14.02.2025 r.
w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 81/2023 Wójta Gminy Nadarzyn z dnia 16 czerwca 2023 r. w sprawie zasad obiegu korespondencji przy wykorzystaniu systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD) w Urzędzie Gminy Nadarzyn
Na podstawie art. 33 ust. 1 i 3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 1465,1572, 1907, 1940), w związku z art. 2 ust. 1 pkt. 1 oraz art. 16 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1557, 1717) oraz §1 ust 3 i 5, §2 ust 2, §17 ust. 6, §20 ust. 6, §39 ust. 2, §42 ust 3 instrukcji kancelaryjnej stanowiącej Załącznik Nr 1 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji Kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.) zarządza się, co następuje:
§1
W Zarządzeniu Wójta Gminy Nadarzyn Nr 81/2023 z dnia 16 czerwca 2023 r. w sprawie zasad obiegu korespondencji przy wykorzystaniu systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD) w Urzędzie Gminy Nadarzyn zmienia się §10 ust.1 , który otrzymuje brzmienie: 10. 1. Dokumenty i przesyłki nie podlegające rejestracji w systemie EZD:
- Zarządzenia Wójta.
- Uchwały, stanowiska, deklaracje, apele i opinie Rady Gminy.
- Upoważnienia, pełnomocnictwa.
- Sprawy pracownicze.
- Publikacje (gazety, czasopisma, książki, ogłoszenia, ulotki, prospekty itp.).
- Oferty wydawnicze i szkoleniowe.
- Zaproszenia, życzenia, podziękowania, kondolencje itp., jeśli nie stanowią części akt sprawy.
- Potwierdzenia odbioru, które są dołączone do akt właściwej sprawy.
- Dokumenty związane z bieżącą obsługą interesantów w zakresie ewidencji ludności, przyjmowane od interesantów na stanowisku pracy w USC, w tym dokumenty dotyczące wydawania, utraty, uszkodzenia dowodów osobistych; zameldowań i wymeldowani; zgłoszeń wyjazdu poza granice RP.
- Oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do odwołania od decyzji oraz pełnomocnictwa/upoważnienia do odbioru dokumentów – przyjmowane od interesantów i rejestrowane na stanowisku pracy w referacie geodezji i gospodarki;
- Decyzje ustalające wysokość podatku.
- Inne nie mające cech dokumentu.
- Przesyłki zaadresowane imiennie, bez podania stanowiska służbowego lub przesyłki zaadresowane do podmiotów mających swoją siedzibę w urzędzie gminy siedzibę.
§2
Pozostałe zapisy Zarządzenia pozostają bez zmian.
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy
/-/ Dariusz Zwoliński
drukuj (Zarządzenie Nr 17/2025)
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćKatarzyna Wencel
- OpublikowałPiotr Markowski
- Data publikacji2025-02-18 12:32