Ogłoszenie
Komendant Straży Gminnej w Nadarzynie
ogłasza nabór
na 2 stanowiska APLIKANTÓW
Do zadań aplikanta (po ukończeniu z wynikiem pozytywnym szkolenia podstawowego) należeć będzie ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych zgodnie z art. 11 ustawy o strażach gminnych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. 2016, poz. 706).
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie min. średnie,
 - ukończone 21 lat,
 - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
 - nienaganna opinia,
 - obywatelstwo polskie,
 - uregulowany stosunek do służby wojskowej - przeniesiony do rezerwy (nie dotyczy kobiet),
 - strażnikiem gminnym może być osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
 - prawo jazdy kat. B.
 
2. Wymagania dodatkowe:
- ukończenie szkolenia podstawowego dla strażników gminnych z wynikiem pozytywnym,
 - wykształcenie wyższe (prawo, administracja, bezpieczeństwo publiczne),
 - doświadczenie w służbach mundurowych,
 - aktywność sportowa,
 - dobra znajomość topografii gminy Nadarzyn,
 - znajomość języków obcych w stopniu komunikatywnym,
 - dobra znajomość Ustawy Prawo o Ruchu Drogowym, kodeks wykroczeń,
 - znajomość ustawy o strażach gminnych wraz z ustawami pokrewnymi,
 - kreatywność, dyspozycyjność, odporność na stres, asertywność.
 
3. Zatrudnienie planowane:
Od kwietnia 2018 r. w wymiarze 1 etatu, umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy z możliwością zawarcia kolejnej umowy na czas określony lub na czas nieokreślony.
4. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kwestionariusz osobowy,
 - życiorys (CV),
 - list motywacyjny,
 - potwierdzona kopia dokumentów poświadczających wykształcenie,
 - potwierdzona kopia obu stron dowodu osobistego i prawa jazdy,
 - potwierdzone kopie świadectw pracy lub zaświadczenie z zakładu pracy potwierdzające staż pracy,
 - aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku (na zwykłym blankiecie ze wskazanym terminem obowiązywania),
 - kopia zaświadczenia lub oświadczenie kandydata o niekaralności,
 - oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
 - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
 - wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922).
 
5. Dodatkowe informacje:
- oświadczenia mogą być sporządzone w formie jednego dokumentu,
 - umowa zostanie zawarta, w pełnym wymiarze godzin,
 - wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Straży Gminnej w Nadarzynie wynosi mniej niż 6%.
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne wraz z adresem zwrotnym należy składać osobiście w siedzibie Straży Gminnej w Nadarzynie, Pl. Poniatowskiego 42, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na Aplikanta Straży Gminnej w Nadarzynie w terminie do dnia 29 marca 2018 r. Aplikacje, które wpłyną do Straży Gminnej po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacji w sprawie konkursu udziela Małgorzata Tymoszuk, tel. 22 734 10 32.
Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Komendanta Straży Gminnej w Nadarzynie.
Kandydaci, którzy po analizie dokumentów aplikacyjnych spełnią wymogi formalne, zostaną indywidualnie powiadomieni o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Straży Gminnej www.bip.sg.nadarzyn.pl oraz na tablicy ogłoszeń Straży Gminnej.
Komendant Straży Gminnej
w Nadarzynie
(-) Adam Piskorz