Zarządzenie Nr 23/2015
Wójta Gminy Nadarzyn
z dnia 20.03.2015 r.
w sprawie powołania Komisji do spraw brakowania formularzy
Na podstawie art. 33 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 r., poz. 594 ze zm.) w związku z wejściem w życie ustawy z dniem 1 marca 2015 r. o dowodach osobistych (Dz. U. z 2010 r., Nr 167, poz. 1131 ze zm.) zarządza się co następuje:
§ 1
Powołuje się Komisję do spraw brakowania druków ścisłego zarachowania wykorzystywanych na potrzeby wydawania dowodów osobistych w składzie:
§ 2
Członkowie komisji wybierają spośród siebie Przewodniczącego, odpowiedzialnego za prawidłowe przeprowadzenie procesu brakowania formularzy.
§ 3
Regulamin pracy Komisji określa załącznik nr 1 do Zarządzenia.
§ 4
Komisja przystępuje do procesu brakowania druków ścisłego zarachowania wykorzystywanych na potrzeby wydawania dowodów osobistych nie wcześniej niż po dniu 20 marca 2015 r.
Protokół zniszczenia niewykorzystanych formularzy do wydawania dowodów osobistych określa załącznik nr 2 do Zarządzenia. Wykaz wybrakowanych formularzy do wydawania dowodów osobistych określa załącznik nr 3 do Zarządzenia.
§ 5
Wykonanie Zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji.
§ 6
Zarządzenie podlega opublikowaniu na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy oraz Biuletynie Informacji Publicznej.
§ 7
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Nadarzyn
(-) Janusz Grzyb