BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>Urząd Gminy Nadarzyn

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Urząd Gminy Nadarzyn

  • Praca »
  • Jednostki organizacyjne »

Ogłoszenie o naborze na stanowisko aplikanta

 

Komendant Straży Gminnej w Nadarzynie
ogłasza nabór

na  stanowisko APLIKANTA

Do zadań aplikanta (po ukończeniu z wynikiem pozytywnym szkolenia podstawowego) należeć będzie ochrona  spokoju i porządku w miejscach publicznych zgodnie z art. 11 Ustawy o strażach gminnych z dnia 29 sierpnia 1997 r.  (t.j. Dz. U. z 2021 r.poz. 1763.).

  1. Wymagania niezbędne:

·     wykształcenie min. średnie

·     ukończone 21 lat

·     posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych

·     nienaganna opinia

·     obywatelstwo polskie

·     uregulowany stosunek do służby wojskowej - przeniesiony do rezerwy (nie dotyczy kobiet)

·     sprawność pod względem fizycznym i psychicznym

·     strażnikiem gminnym może być osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe

·     prawo jazdy kat. B.

  1. Wymagania dodatkowe:

·     ukończenie szkolenia podstawowego dla strażników gminnych z wynikiem pozytywnym,

·     wykształcenie wyższe (prawo, administracja, bezpieczeństwo publiczne),

·     doświadczenie w służbach mundurowych,

·     aktywność sportowa,

·     dobra znajomość topografii gminy Nadarzyn,

·     znajomość języków obcych w stopniu komunikatywnym,

·     dobra znajomość Ustawy Prawo o Ruchu Drogowym, kodeks wykroczeń,

·     znajomość ustawy o strażach gminnych wraz z ustawami pokrewnymi,

·     kreatywność, dyspozycyjność, odporność na stres, asertywność.

  1. Zatrudnienie planowane:

Od 1 czerwca 2025 r. w wymiarze 1 etatu, umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy z możliwością zawarcia kolejnej umowy na czas określony lub na czas nieokreślony (wynagrodzenie zasadnicze 4800,00 PLN brutto);

  1. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

·          kwestionariusz osobowy (do pobrania na : www.bip.sg.nadarzyn.pl)

·         życiorys (CV),

·         list motywacyjny,

·         potwierdzona kopia dokumentów poświadczających wykształcenie,

·         potwierdzone kopie świadectw pracy lub zaświadczenie z zakładu pracy potwierdzające staż pracy,

·         kopia zaświadczenia lub oświadczenie kandydata o niekaralności,

·         oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych (do pobrania na : www.bip.sg.nadarzyn.pl);

·         oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji  (do pobrania na : www.bip.sg.nadarzyn.pl);

  • wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV
    (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781).

5. Dodatkowe informacje:

·            oświadczenia mogą być sporządzone w formie jednego dokumentu,

·            umowa zostanie zawarta, w pełnym wymiarze godzin,

·            wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Straży Gminnej w Nadarzynie wynosi mniej niż 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne wraz z adresem zwrotnym należy składać osobiście w siedzibie Straży Gminnej w Nadarzynie, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na aplikanta Straży Gminnej w Nadarzynie lub drogą pocztową na adres Straż Gminna w Nadarzynie Pl. Poniatowskiego 42, 05-830 Nadarzyn (decyduje data wpływu do Straży) , w terminie do dnia 15 maja 2025 r. Aplikacje, które wpłyną do Straży Gminnej po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Informacji w sprawie konkursu udziela Małgorzata Tymoszuk , tel. 22 734 10 32.

Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Komendanta Straży Gminnej w Nadarzynie.

Kandydaci, którzy po analizie dokumentów aplikacyjnych spełnią wymogi formalne, zostaną indywidualnie powiadomieni o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Straży Gminnej www.bip.sg.nadarzyn.pl oraz na tablicy ogłoszeń Straży Gminnej.

 

Komendant Straży Gminnej
w Nadarzynie
(-) Adam Piskorz

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treśćAdam Piskorz
  • OpublikowałTomasz Kaczor
  • Data publikacji2025-04-25 09:09

Pliki do pobrania:

  • klauzula informacyjna - nabór.docx (DOCX)
  • oświadczenie - zgoda na przetwarzanie danych.doc (DOC)
  • oświadczenie - zdolność do cz.p. i ośw. o niekaraniu.doc (DOC)
  • kwestionariusz osobowy.doc (DOC)
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-06-21 19:33:31
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net