BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>Urząd Gminy Nadarzyn

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Urząd Gminy Nadarzyn

  • Informacje podstawowe »
  • Referaty »

• Samodzielne stanowiska ds. kancelaryjno - sekretarskich

Do zadań samodzielnego stanowiska ds. kancelaryjno – sekretarskich należy w szczególności:

1. Prowadzenie spraw związanych z obsługą sekretarską kierownictwa urzędu.

2. Prowadzenie kancelarii urzędu.

3. Przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji oraz prowadzenie jej ewidencji.

4. Obsługa techniczno – biurowa narad i zebrań organizowanych przez wójta, zastępcę wójta, sekretarza.

5. Udzielanie informacji interesantom i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych urzędu.

6. Prowadzenie i aktualizacja podręcznych materiałów informacyjno – adresowych dla potrzeb urzędu oraz tablic informacyjnych.

7. Prowadzenie ewidencji wyjść służbowych i prywatnych pracowników, ewidencji delegacji służbowych.

8. Prenumerata czasopism oraz zaopatrywanie urzędu w wydawnictwa specjalistyczne i fachowe.

9. Koordynacja kontroli zarządczej.

10. Obsługa systemu SMS powiadamiania mieszkańców gminy.

11. Pisanie na komputerze, obsługa faksu i ksero.

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treśćMichał Wilczak
  • Data wytworzenia2013-02-14
  • OpublikowałTomasz Kaczor
  • Data publikacji2025-01-31 14:18
  • Ostatnio zmodyfikowałTomasz Kaczor
  • Ostatnia modyfikacja2025-02-03 15:32
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-06-08 20:33:02
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net