BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>Urząd Gminy Nadarzyn

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Urząd Gminy Nadarzyn

  • Informacje podstawowe »
  • Referaty »

• Samodzielne stanowiska ds. obsługi Biura Rady Gminy i Archiwum

Do zadań samodzielnego stanowiska ds. obsługi Biura Rady Gminy i Archiwum należy w szczególności:

1. Obsługa administracyjno-techniczna Rady Gminy, Przewodniczącego Rady Gminy oraz komisji problemowych Rady Gminy, w tym m.in.:

  1. zawiadamianie radnych i sołtysów o terminach sesji z dostarczeniem materiałów zgodnie ze Statutem Gminy, przygotowanie sali obrad,
  2. zawiadamianie radnych, wójta oraz innych osób zaproszonych o terminach posiedzeń komisji problemowych,
  3. przygotowywanie materiałów na sesje i komisje problemowe rady gminy; sporządzanie protokołów z sesji rady, posiedzeń komisji problemowych oraz przekazywanie wniosków do wójta za pośrednictwem przewodniczącego rady,
  4. prowadzenie zestawienia sesji i posiedzeń komisji problemowych,
  5. prowadzenie zestawienia obecności radnych na sesjach i posiedzeniach komisji oraz obecności sołtysów na sesjach,
  6. przygotowywanie uchwał rady do wójta, organów nadzoru oraz publikacji w dzienniku urzędowym,
  7. prowadzenie korespondencji rady zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
  8. zaopatrzenie w niezbędny sprzęt i artykuły biurowe w celu przygotowywania niezbędnych materiałów na sesje i posiedzenia komisji problemowych.

2. Obsługa administracyjno-techniczna Rady Seniorów, m.in. zawiadamianie radnych o terminach sesji, dostarczanie materiałów zgodnie ze Statutem Rady Seniorów Gminy Nadarzyn, przygotowywanie sali obrad, sporządzanie protokołów z posiedzeń.

3. Wspieranie działalności Młodzieżowej Rady Gminy Nadarzyn: udostępnianie i przygotowanie sali obrad, gromadzenie dokumentacji.

4. Obsługa administracyjno-techniczna Rady Społecznej SPG ZOZ.

5. Udostępnianie informacji publicznych poprzez ogłaszanie na urzędowych tablicach ogłoszeń i zamieszczanie na stronie internetowej w BIP.

6. Prowadzenie spraw związanych z wyborami ławników.

7. Prowadzenie spraw związanych z organizacją archiwum, m.in. koordynacja czynności kancelaryjnych; dbałość o zabezpieczenie i właściwe warunki w archiwum; przyjmowanie akt spraw zakończonych na spisach zdawczo-odbiorczych z komórek organizacyjnych i prowadzenie wykazu spisów spraw przechowywanych w archiwum oraz wypożyczanie akt zgodnie z instrukcją archiwalną i prowadzenie rejestru udostępnień dokumentów.

8. Prowadzenie rejestrów:

  1. uchwał rady,
  2. uchwał rady stanowiących prawo lokalne podlegających publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego,
  3. skarg i wniosków kierowanych do rady gminy,
  4. interpelacji radnych.

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treśćMichał Wilczak
  • Data wytworzenia2013-02-14
  • OpublikowałTomasz Kaczor
  • Data publikacji2025-01-31 14:18
  • Ostatnio zmodyfikowałTomasz Kaczor
  • Ostatnia modyfikacja2025-01-31 14:49
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-06-23 13:36:34
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net