BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>Urząd Gminy Nadarzyn

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Urząd Gminy Nadarzyn

  • Prawo lokalne »
  • Zarządzenia Wójta »
  • Rok 2018 »

Zarządzenie Nr 65/2018

Zarządzenie Nr 65/2018
Wójta Gminy Nadarzyn
z dnia 22 maja 2018 r.

w sprawie powołania członków komisji przetargowych

Na podstawie art. 19 i 21 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018) uchwala się, co następuje:

§ 1. 1. Powołuje się stałe następujące komisje przetargowe do przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych:

a) do spraw inwestycyjnych, w składzie:
Anna Gutowska - przewodnicząca,
Joanna Kunicka - członek,
Mateusz Sielski - członek,
Robert Kowalik - członek;

b) do spraw rolnictwa, ochrony środowiska i gospodarki, w składzie:
Sylwia Łazowska - przewodnicząca,
Marzanna Załęska - członek,
Joanna Skrzydlewska - członek,
Alina Gnat - członek,
Dariusz Myśliwy - członek;

c) do spraw oświatowych, w składzie:
Maria Aleksińska - przewodnicząca,
Anna Brzeczkowska - członek,
Monika Dębowska - członek;

d) do spraw informatycznych i administrowania siecią, w składzie:
Michał Wilczak - przewodniczący,
Andrzej Zalesiński - członek,
Roman Ćwiertniewicz - członek;

e) do spraw finansowych, w składzie:
Beata Olszewska - przewodniczący,
Weronika Gałązka - członek,
Monika Łykowska - członek;

§ 2. 1. W skład każdej komisji wchodzi pracownik Referatu Zamówień Publicznych i Funduszy Zewnętrznych ds. zamówień publicznych lub kierownik ww. Referatu, w charakterze sekretarza komisji przetargowej.

2. W przypadku nieobecności przewodniczącego, czynności przewodniczącego wykonuje sekretarz komisji przetargowej.

3. Przeprowadzenie postępowania wymaga obecności co najmniej trzech osób spośród wyznaczonych do prac w komisji przetargowej zgodnie z §1 pkt 1 i §2 pkt 1-2.

4. W uzasadnionych przypadkach komisja przetargowa może być powołana w składzie innym niż przewidziany niniejszym zarządzeniem.

§ 3. Komisja przetargowa odpowiedzialna jest za przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym: opis przedmiotu zamówienia, określenie rodzaju zamówienia publicznego, ustalenie kryteriów oceny ofert, określenie warunków udziału w postępowaniu.

§ 4. 1. Zakres czynności wykonywanych przez przewodniczącego i członków komisji obejmuje:
a) ocenę spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
b) badanie i ocenę ofert.

2. Zakres czynności wykonywanych przez sekretarza komisji przetargowej obejmuje:
a) przygotowanie i prowadzenie dokumentacji przetargowej,
b) pomoc członkom komisji w badaniu ofert,
c) porozumiewanie się z wykonawcami,
d) przedstawianie Kierownikowi Zamawiającego m.in. propozycji wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty oraz wyboru najkorzystniejszej oferty, a także występowanie z propozycją unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia,
e) przekazywanie do publicznej wiadomości ogłoszeń, SIWZ wraz z ewentualną dokumentacją, odpowiedzi na zapytania oraz informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania,
f) przekazywanie wniosków o zwrot wadium do Referatu Realizacji Budżetu.

3. Sekretarz komisji przetargowej kończy pracę związaną z przedmiotowym postępowaniem z dniem zatwierdzenia protokołu przez osobę upoważnioną przez Kierownika Zamawiającego lub osobę upoważnioną.

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Wójt Gminy: Dariusz Zwoliński

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treśćMarta Ciarka-Matysiak
  • Data wytworzenia2018-05-22
  • OpublikowałMichał Wilczak
  • Data publikacji2018-05-22 15:51
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-07-07 01:54:41
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net