BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>Urząd Gminy Nadarzyn

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Urząd Gminy Nadarzyn

  • Organizacje pozarządowe »
  • Oferty pozakonkursowe »

Oferta realizacji zadania

W dniu 13 grudnia 2022 roku Fundacja Lepszy Start złożyła wniosek o dofinansowanie realizacji zadania publicznego z zakresu działalności na rzecz osób niepełnosprawnych pt. „Świąteczne warsztaty stolarskie dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami ze spektrum autyzmu”.

Złożony wniosek spełnia wymogi formalne oraz warunki określone w art. 19 a ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r., o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1057 z późn zm.). Zgodnie z art. 19 a ust. 4 w/w ustawy każdy, w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Gminy Nadarzyn, może zgłosić uwagi dotyczące złożonej oferty.

Uwagi należy zgłaszać w formie pisemnej na formularzu zgłaszania uwag do Urzędu Gminy Nadarzyn, ul. Mszczonowska 24 lub elektronicznie na adres: gmina@nadarzyn.pl

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treśćMarcin Ciostek
  • Data wytworzenia2022-12-13
  • OpublikowałMichał Wilczak
  • Data publikacji2022-12-13 16:04

Pliki do pobrania:

  • 1a Formularz_zglaszania_uwag.docx (DOCX)
  • 1b Uproszczona oferta realizacji zadania publicznego.pdf (PDF)

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treśćMarcin Ciostek
  • Data wytworzenia2022-12-13
  • OpublikowałMichał Wilczak
  • Data publikacji2022-12-13 16:05
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-05-09 18:43:44
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net