Zarządzenie Nr 115/2024
Wójta Gminy Nadarzyn
z dnia 04 września 2024 r.
w sprawie wprowadzenia zmian w Regulaminie wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Nadarzyn
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 609, 721), art. 39 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135), art. 772 § 4, 6 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465, z 2024 r. poz. 878) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1960, z 2023 r. poz. 1102, z 2024 r. poz. 1071) zarządza się, co następuje:
§ 1
W Zarządzeniu Nr 107/2024 Wójta Gminy Nadarzyn z dnia 19 sierpnia 2024 r. w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Nadarzyn, w § 15 dodaje się ust. 1a, który otrzymuje brzmienie:
„1a. Za spełnienie przez pracownika kryteriów, o których mowa w ust. 1 uważa się w szczególności wypełnianie obowiązków przez uprawnionych pracowników Urzędu Stanu Cywilnego w zakresie przyjmowania oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński poza siedzibą Urzędu Gminy Nadarzyn (tzw. śluby plenerowe).”
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Nadarzyn.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie po upływie dwóch tygodni od dnia podpisania, który stanowi jednocześnie dzień podania go do wiadomości pracowników w sposób przyjęty w Urzędzie Gminy Nadarzyn.
Z up. Wójta Gminy
Zastępca Wójta
(-) Tomasz Muchalski