BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>Urząd Gminy Nadarzyn

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Urząd Gminy Nadarzyn

  • Praca »
  • Jednostki organizacyjne »

Ogłoszenie

Komendant Straży Gminnej w Nadarzynie
ogłasza nabór
na stanowisko specjalisty ds. obsługi sekretariatu

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie min. średnie,
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nienaganna opinia,
  • obywatelstwo polskie,
  • staż pracy na podobnym stanowisku min. 5 lat,
  • niekaralność za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe.

2. Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe,
  • znajomość zagadnień sprawozdawczości w jednostkach / komórkach organizacyjnych,
  • dobra znajomość, kodeksu postępowań administracyjnych oraz znajomość ustawy o strażach gminnych wraz z ustawami pokrewnymi oraz ustawy o samorządzie gminnym,
  • umiejętność redagowania pism,
  • rzetelność, komunikatywność, wysoka kultura osobista oraz dyspozycyjność,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office oraz urządzeń biurowych,
  • znajomość procedur dotyczących obiegu dokumentacji wewnętrznej oraz zewnętrznej,
  • bardzo dobra znajomość przepisów i procedur związanych z archiwizacją dokumentów,
  • umiejętność prowadzenia akt osobowych,
  • samodzielność i umiejętność organizacji pracy,
  • znajomość specyfiki pracy w służbach mundurowych,
  • znajomość języków obcych w stopniu komunikatywnym.

3. Zatrudnienie planowane:

  • Od stycznia 2017 r. - umowa na zlecenie,
  • Od lutego 2017 r. w wymiarze 1 etatu, umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy z możliwością zawarcia kolejnej umowy na czas określony lub na czas nieokreślony.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • prowadzenie i obsługa sekretariatu,
  • obsługa administracyjno - organizacyjna,
  • ewidencjonowanie obiegu dokumentacji w jednostce,
  • administrowanie sprawami pracowniczymi (prowadzenie akt osobowych z przestrzeganiem ustawy o ochronie danych osobowych, rozliczanie czasu pracy, naliczanie urlopów wypoczynkowych, zwolnień lekarskich, wystawianie niezbędnych zaświadczeń,
  • dokonywanie i ewidencjonowanie zakupów środków nietrwałych i innych materiałów zleconych przez Kierownictwo,
  • protokołowanie odpraw służbowych.

5. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • kwestionariusz osobowy,
  • życiorys (CV),
  • list motywacyjny,
  • potwierdzona kopia dokumentów poświadczających wykształcenie,
  • potwierdzona kopia obu stron dowodu osobistego,
  • potwierdzone kopie świadectw pracy lub zaświadczenie z zakładu pracy potwierdzające staż pracy,
  • aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku (na zwykłym blankiecie ze wskazanym terminem obowiązywania),
  • kopia zaświadczenia lub oświadczenie kandydata o niekaralności,
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922).

6. Dodatkowe informacje:

  • oświadczenia mogą być sporządzone w formie jednego dokumentu,
  • umowa zostanie zawarta, w pełnym wymiarze godzin nie wcześniej niż od dnia 01.02.2017 r.

Wymagane dokumenty aplikacyjne wraz z adresem zwrotnym należy składać osobiście w siedzibie Straży Gminnej w Nadarzynie, Pl. Poniatowskiego 42 z dopiskiem: Dotyczy naboru na specjalistę ds. sekretariatu, kadr i archiwum Straży Gminnej w Nadarzynie w terminie do dnia 9 grudnia 2016 r. Aplikacje, które wpłyną do Straży Gminnej po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacji w sprawie konkursu udziela Aleksandra Baszak, tel. 22 734 10 32.
Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Komendanta Straży Gminnej w Nadarzynie.
Kandydaci, którzy po analizie dokumentów aplikacyjnych spełnią wymogi formalne, zostaną indywidualnie powiadomieni o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Straży Gminnej www.bip.sg.nadarzyn.pl oraz na tablicy ogłoszeń Straży Gminnej.

Komendant Straży Gminnej
w Nadarzynie
(-) Adam Piskorz

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treśćAdam Piskorz
  • Data wytworzenia2016-11-24
  • OpublikowałMichał Wilczak
  • Data publikacji2016-11-24 10:25
  • Ostatnio zmodyfikowałMichał Wilczak
  • Ostatnia modyfikacja2016-12-01 14:36

Pliki do pobrania:

  • kwestionariusz_osobowy.doc (DOC)
  • oswiadczenie_zdolnosc.doc (DOC)
  • oswiadczenie_o_przetwarz_danych_osobowych.doc (DOC)

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treśćAdam Piskorz
  • Data wytworzenia2016-11-24
  • OpublikowałMichał Wilczak
  • Data publikacji2016-11-24 10:25
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-06-23 19:47:43
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net