PODATKI WAŻNE!!!!
Wójt Gminy Nadarzyn informuje, iż dla podatników prowadzących działalność gospodarczą, którzy odczuli negatywne skutki epidemii COVID-19, może zgodnie z art. 67a w powiązaniu z art. 67b ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa:
1. odroczyć termin płatności podatku lub rozłożyć zapłatę podatku na raty;
2. odroczyć, rozłożyć na raty lub umorzyć zapłatę zaległości podatkowej wraz z odsetkami za zwłokę w przypadku wystąpienia możliwości prawnych
Wykaz dokumentów i informacji niezbędnych przy ubieganiu się o udzielenie ulgi w spłacie zobowiązań podatkowych:
1. Wniosek, w którym powinien być wykazany ważny interes podatnika (przede wszystkim, w jaki sposób skutki epidemii wpłynęły na sytuację finansową) lub interes publiczny (wzór1 i wzór2);
2. Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (wzór);
3. Informację o wielkości uzyskanej pomocy de minimis lub jej braku (wzór),
4. Informacje dotyczące sytuacji ekonomicznej, w tym sprawozdania finansowe za okres 3 ostatnich lat obrotowych (rok bieżący oraz dwa poprzednie lata), sporządzane zgodnie z przepisami o rachunkowości,
5. Wykaz dokumentów i informacji niezbędnych przy ubieganiu się o udzielenie ulgi w spłacie zobowiązań podatkowych (oświadczenie)
Podanie wraz z załącznikami należy składać drogą elektroniczną przez ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza /8420yasifl/SkrytkaESP), listownie na adres: ul. Mszczonowska 24, 05-830 Nadarzyn, bądź osobiście w kancelarii Urzędu Gminy Nadarzyn.
W razie pytań, pozostajemy do dyspozycji: (22) 729- 81-85 wew. 121, 122.