Zarządzenie Nr 132/2019
Wójta Gminy Nadarzyn
z dnia 06 grudnia 2019 r.
w sprawie ustalenia zasad gospodarowania drukami ścisłego zarachowania z zakresu rejestracji stanu cywilnego w Urzędzie Gminy Nadarzyn oraz powołania stałej Komisji do spraw brakowania druków ścisłego zarachowania.
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 506, 1309, 1696, 1815), art. 44 w związku z art. 43 ustawy z dnia 22 listopada 2018 r. o dokumentach publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 53, 1091, 1716) oraz ustawy z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2224, Dz. U. z 2019 r. poz. 730) zarządza się, co następuje:
§ 1
Ustalam zasady gospodarowania drukami ścisłego zarachowania zgodnie z „Instrukcją gospodarowania drukami ścisłego zarachowania z zakresu rejestracji stanu cywilnego w Urzędzie Stanu Cywilnego w Nadarzynie” stanowiącą Załącznik Nr 1 do niniejszego Zarządzenia.
§ 2
Powołuję stałą Komisję do spraw brakowania druków ścisłego zarachowania wykorzystywanych przez Urząd Stanu Cywilnego w Nadarzynie w składzie:
1) Katarzyna Szymańska - przewodniczący komisji,
2) Iwona Malinowska - członek komisji,
3) Justyna Kusio - członek komisji.
§ 3
Zadaniem komisji jest okresowe przeprowadzanie procesu brakowania druków ścisłego zarachowania, które zostały uszkodzone lub zniszczone w procesie wydawania odpisów aktów stanu cywilnego oraz zaświadczeń w Urzędzie Stanu Cywilnego w Nadarzynie.
§ 4
Przewodniczący komisji odpowiedzialny jest za prawidłowe przeprowadzenie procesu brakowania druków.
§ 5
Wykonanie zarządzenia powierza się kierownikowi Urzędu Stanu Cywilnego.
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Nadarzyn
(-) Dariusz Zwoliński