BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>Urząd Gminy Nadarzyn

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Urząd Gminy Nadarzyn

  • Prawo lokalne »
  • Zarządzenia Wójta »
  • Rok 2019 »

Zarządzenie Nr 2/2019

Zarządzenie Nr 2/2019
Wójta Gminy Nadarzyn
z dnia 07.01.2019 r.

w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Nadarzyn

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1875 ze zm.) zarządza się, co następuje:

§1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Nadarzyn, stanowiącym załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 1/2017 Wójta Gminy Nadarzyn z dnia 3 stycznia 2017 r. zmienionego Zarządzeniem Nr 37/2018, 40/2018,46/2018 oraz 58/2018 wprowadza się następujące zmiany:

§ 18 otrzymuje brzmienie:

Do zadań Referatu Geodezji i Gospodarki Przestrzennej należy w szczególności:

  1. Przygotowanie dokumentacji w zakresie: obciążania służebnościami i wydzierżawiania nieruchomości (z wyłączeniem dróg), wynajmowania, użyczania, sprzedaży nieruchomości gminnych, nabywania nieruchomości przez gminę, zamiany nieruchomości, oddawania gruntów w użytkowanie oraz użytkowanie wieczyste, pierwokupu, wywłaszczenia nieruchomości.
  2. Prowadzenie postępowań oraz przygotowanie decyzji w zakresie podziałów nieruchomości i rozgraniczenia.
  3. Prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem ulic oraz numeracji porządkowej budynków, wykonywanie uchwał rady gminy dotyczących nadawania nazw ulicom.
  4. Prowadzenie spraw związanych z opłatami adiacenckimi z zakresu gospodarki nieruchomościami.
  5. Tworzenie i ewidencja gminnego zasobu nieruchomości i regulacja stanu prawnego nieruchomości gminnych.
  6. Koordynowanie prac geodezyjno - kartograficznych, oraz związanych z procedurą uchwalenia planu zagospodarowania przestrzennego oraz studium.
  7. Prowadzenie postępowań z zakresu przekształcenia prawa wieczystego użytkowania w prawo własności.
  8. Wykorzystanie bazy danych ewidencji gruntów do celów służbowych.
  9. Naliczanie i aktualizacja opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego, oraz wykonywanie innych czynności związanych z użytkowaniem wieczystym gruntów gminy.
  10. Gospodarka nieruchomościami i stanowiącymi mienie gminne, w tym m. in. tworzenie i ewidencja gminnego zasobu nieruchomości i regulacja stanu prawnego nieruchomości gminnych.
  11. Prowadzenie spraw związanych z oddawaniem nieruchomości w trwały zarząd jednostkom organizacyjnym oraz o wygaśnięciu trwałego zarządu.
  12. Prowadzenie spraw związanych z wypłatą odszkodowań za nieruchomości które przeszły na własność gminy z mocy prawa.
  13. Przygotowanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy.
  14. Prowadzenie postępowań oraz przygotowanie decyzji o warunkach zabudowy, o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz dotyczących ustalenia jednorazowej opłaty z tytułu wzrostu lub obniżenia wartości nieruchomości na skutek uchwalenia lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
  15. Przygotowanie zaświadczeń z zakresu zagospodarowania przestrzennego.
  16. Przygotowanie zaświadczeń o obszarze rewitalizacji oraz obszarze Specjalnej Strefy Rewitalizacji w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 9 października 2015 r. - o rewitalizacji.
  17. Prowadzenie rejestru i ewidencji związanych z zadaniami referatu.
  18. Opracowywanie materiałów związanych ze zmianą studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz ze zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy.
  19. Opiniowanie mpzp i studium gmin sąsiednich.
  20. Współpraca z poszczególnymi komórkami urzędu gminy w zakresie zadań prowadzonych przez referat geodezji i gospodarki przestrzennej, mająca na celu kształtowanie polityki przestrzennej gminy.
  21. Współpraca z organami administracji publicznej w zakresie realizowanych przez referat zadań.
  22. Udzielanie merytorycznych odpowiedzi i wyjaśnień zainteresowanym stronom z zakresu planowania przestrzennego i realizowanych w tym zakresie zadań.

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Wójt Gminy
(-) Dariusz Zwoliński

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treśćAnna Rodkiewicz
  • Data wytworzenia2019-01-07
  • OpublikowałMichał Wilczak
  • Data publikacji2019-02-27 10:04
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-07-12 13:47:17
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net