BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>Urząd Gminy Nadarzyn

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Urząd Gminy Nadarzyn

  • Prawo lokalne »
  • Zarządzenia Wójta »
  • Rok 2025 »

Zarządzenie Nr 91/2025

Zarządzenie Nr 91/2025
Wójta Gminy Nadarzyn
z dnia 10 października 2025 r.

w sprawie wprowadzenia zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Nadarzyn

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 1153) zarządza się, co następuje:

§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Nadarzyn, stanowiącym załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 133/2024 Wójta Gminy Nadarzyn z dnia 2 grudnia 2024 r. zmienia się 

§ 16, który otrzymuje brzmienie:

„Do zadań Referatu Inwestycji należy w szczególności:

  1. Opracowywanie planów wydatków inwestycyjnych, remontowych i utrzymaniowych w ramach zadań prowadzonych przez referat.
  2. Planowanie, zmiany i rozliczanie środków finansowych poszczególnych zadań inwestycyjnych, remontowych i usług.
  3. Koordynacja, bieżący nadzór nad prowadzonymi przez gminę inwestycjami w zakresie m.in. obiektów kubaturowych, liniowych, drogowych oraz remontów, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego.
  4. Koordynacja i współpraca z inspektorami nadzoru działającymi na zlecenie urzędu.
  5. Kontrola, udział w odbiorze wykonywanych prac budowlanych, remontach oraz egzekwowanie i nadzorowanie usuwania ewentualnych usterek w okresie gwarancji jakości i rękojmi za wady.
  6. Współpraca z innymi organami administracyjnymi w zakresie uzyskiwania pozwoleń na realizację inwestycji jak i w zakresie uzyskiwania pozwoleń na użytkowanie zrealizowanych obiektów.
  7. Weryfikacja dokumentacji technicznej, kosztorysów inwestorskich dla poszczególnych zadań inwestycyjnych.
  8. Sporządzanie kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót w zakresie bieżących remontów, napraw.
  9. Opracowywanie wspólnie z Gminnym Zespołem Oświatowym planów remontów i inwestycji oraz nadzór nad ich wykonaniem w zakresie placówek oświatowych.
  10.  Prowadzenie księgi obiektu budowlanego urzędu gminy, w tym przeglądów budowlanych rocznych jak i przeglądów 5-letnich.
  11. Współpraca z innymi referatami w zakresie pozyskiwania, składania wniosków i rozliczenia środków zewnętrznych oraz pozyskiwania pożyczek preferencyjnych.
  12. Współpraca w zakresie bieżącej realizacji projektów współfinansowanych z funduszy zewnętrznych w zakresie inwestycji gminnych.
  13. Opracowywanie sprawozdawczości dotyczącej bieżącej pracy referatu.
  14. Przygotowywanie materiałów do Biuletynu Informacji Publicznej oraz współpraca z Referatem Promocji i Rozwoju Gminy w zakresie realizowanych inwestycji gminnych.
  15. Przygotowanie projektów porozumień w ramach zadań prowadzonych przez referat oraz nadzór nad ich realizacją.
  16. Przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia oraz pełnej dokumentacji technicznej dla postępowań przetargowych na roboty budowlane, dostawy i usługi zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych.
  17. Udział w pracach komisji przetargowej.
  18. Przeprowadzanie postępowań wyłączonych z ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz prowadzenie rejestru udzielonych postepowań.
  19. Bieżący nadzór nad prawidłowym utrzymaniem właściwego stanu technicznego nawierzchni dróg, ulic, chodników oraz drogowych obiektów inżynierskich, urządzeń zabezpieczających ruch i innych urządzeń związanych z drogą.
  20. Opracowywanie projektów planów finansowania remontów, utrzymania i ochrony dróg oraz drogowych obiektów inżynierskich.
  21. Bieżący nadzór nad Przedsiębiorstwem Komunalnym Nadarzyn Sp. z o.o. w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych.
  22. Współpraca z Przedsiębiorstwem Komunalnym Nadarzyn Sp. z o.o. w zakresie interwencyjnego utrzymania dróg gminnych i innych robót utrzymaniowych i zabezpieczających oraz nadzór nad ich wykonywaniem,
  23. Współpraca z Przedsiębiorstwem Komunalnym Nadarzyn Sp. z o.o. oraz bieżący nadzór w zakresie budowy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej.
  24. Nadzór ze strony gminy w zakresie bieżących remontów budynków komunalnych będących w zasobach gminy.
  25. Prowadzenie ewidencji dróg i drogowych obiektów mostowych oraz kontrola ich stanu.
  26. Współpraca z organami zewnętrznymi w opracowywaniu projektów planów rozwoju sieci drogowej.
  27. Wnioskowanie w sprawach organizacji ruchu na drogach gminnych, w tym wnioskowanie o wykonanie projektów stałej i czasowej organizacji ruchu.
  28. Prowadzenie spraw związanych z zajęciem pasa drogowego dróg gminnych, w tym:
    1. wydawanie decyzji na umieszczenie urządzenia nie związanego z pasem drogowym w pasie drogi publicznej;
    2. wydawanie decyzji na lokalizację zjazdu z drogi publicznej oraz z dróg wewnętrznych;
    3. wydawanie decyzji na zajęcie pasa drogowego i umieszczenie urządzenia w pasie drogi publicznej;
    4. opracowywanie postanowień dot. uzgodnienia decyzji o lokalizacji celu publicznego;
    5. opracowywanie postanowień dot. uzgodnienia decyzji o warunkach zabudowy;
    6. przygotowywanie zgód/odmowa na przejazdy samochodów ciężarowych po drogach gminnych;
    7. przygotowywanie – uzgodnienia trasy dla samochodów nienormatywnych.
  29. Przygotowywanie zgód lub odmowa na likwidację saczków znajdujących się w pasie drogi. 
  30. Przygotowywanie dokumentów dotyczących nadania kategorii drogi oraz zdjęcia kategorii drogi.
  31. Opracowywanie pozostałej korespondencji związanej z przepisami Prawo o ruchu drogowym oraz przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem tj.: projektu organizacji ruchu, zabezpieczenia robót, zmiany organizacji ruchu.
  32. Odbiór pasa drogowego gminnego po zrealizowanych pracach w oparciu o decyzje zajęcie pasa drogowego gminnego.
  33. Udział w naradach koordynacyjnych z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej w ramach systemu informatycznego IGeoMap/ePODGiK i opiniowanie przy udziale inspektora nadzoru robót drogowych decyzji lokalizacyjnych w zakresie umieszczania urządzeń niezwiązanych z pasem drogowym.
  34. Korespondencja z mieszkańcami w zakresie - bieżących spraw drogowych, inwestycyjnych oraz innych wpływających do referatu.
  35. Prowadzenie zadań związanych z organizacją i funkcjonowaniem publicznego transportu zbiorowego, zgodnie z przepisami ustawy o publicznym transporcie zbiorowym.” 


§ 2. Pozostałe zapisy Regulaminu pozostają bez zmian.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Wójt Gminy
(-) Dariusz Zwoliński

 

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treść Edyta Gawrońska
  • Opublikował Tomasz Kaczor
  • Data publikacji 2025-10-10 11:44
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-10-31 20:50:56
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net