BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>Urząd Gminy Nadarzyn

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Urząd Gminy Nadarzyn

  • Prawo lokalne »
  • Zarządzenia Wójta »
  • Rok 2025 »

Zarządzenie Nr 17/2025

Zarządzenie Nr 17/2025
Wójta Gminy Nadarzyn
z dnia 14.02.2025 r.

w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 81/2023 Wójta Gminy Nadarzyn z dnia 16 czerwca 2023 r. w sprawie zasad obiegu korespondencji przy wykorzystaniu systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD) w Urzędzie Gminy Nadarzyn

Na podstawie art. 33 ust. 1 i 3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 1465,1572, 1907, 1940), w związku z art. 2 ust. 1 pkt. 1 oraz art. 16 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1557, 1717) oraz §1 ust 3 i 5, §2 ust 2, §17 ust. 6, §20 ust. 6, §39 ust. 2, §42 ust 3 instrukcji kancelaryjnej stanowiącej Załącznik Nr 1 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji Kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.) zarządza się, co następuje:

§1

W Zarządzeniu Wójta Gminy Nadarzyn Nr 81/2023 z dnia 16 czerwca 2023 r. w sprawie zasad obiegu korespondencji przy wykorzystaniu systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD) w Urzędzie Gminy Nadarzyn zmienia się §10 ust.1 , który otrzymuje brzmienie: 10. 1. Dokumenty i przesyłki nie podlegające rejestracji w systemie EZD:

  1. Zarządzenia Wójta. 
  2. Uchwały, stanowiska, deklaracje, apele i opinie Rady Gminy. 
  3. Upoważnienia, pełnomocnictwa. 
  4. Sprawy pracownicze. 
  5. Publikacje (gazety, czasopisma, książki, ogłoszenia, ulotki, prospekty itp.). 
  6. Oferty wydawnicze i szkoleniowe. 
  7. Zaproszenia, życzenia, podziękowania, kondolencje itp., jeśli nie stanowią części akt sprawy. 
  8. Potwierdzenia odbioru, które są dołączone do akt właściwej sprawy. 
  9. Dokumenty związane z bieżącą obsługą interesantów w zakresie ewidencji ludności, przyjmowane od interesantów na stanowisku pracy w USC, w tym dokumenty dotyczące wydawania, utraty, uszkodzenia dowodów osobistych; zameldowań i wymeldowani; zgłoszeń wyjazdu poza granice RP. 
  10. Oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do odwołania od decyzji oraz pełnomocnictwa/upoważnienia do odbioru dokumentów – przyjmowane od interesantów i rejestrowane na stanowisku pracy w referacie geodezji i gospodarki; 
  11. Decyzje ustalające wysokość podatku. 
  12. Inne nie mające cech dokumentu. 
  13. Przesyłki zaadresowane imiennie, bez podania stanowiska służbowego lub przesyłki zaadresowane do podmiotów mających swoją siedzibę w urzędzie gminy siedzibę. 

§2

Pozostałe zapisy Zarządzenia pozostają bez zmian.

§3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Wójt Gminy        
/-/ Dariusz Zwoliński

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treśćKatarzyna Wencel
  • OpublikowałPiotr Markowski
  • Data publikacji2025-02-18 12:32
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-08-11 18:58:20
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net