Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Nadarzyn

Wyszukiwarka

Odnośniki

  • Główny Biuletyn Informacji Publicznej

    www.bip.gov.pl
  • www.nadarzyn.pl
  • Fotokod z linkiem do tej strony

    Fotokod

Kalendarium

«kwiecień 2024»
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.nadarzyn.pl

Treść strony

Zapytanie ofertowe

Nadarzyn, dnia 02.02.2022 r.

GG.6871.2.1.2022

ZAPYTANIE OFERTOWE

1. Zamawiający:

Gmina Nadarzyn, ul. Mszczonowska 24, 05-830 Nadarzyn, NIP: 5342254841, tel. 022 729 81 85 wew. 150, 160, email: arodkiewicz@nadarzyn.pl
Zamówienie udzielane na podstawie:
- art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych,
- Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych w Urzędzie Gminy Nadarzyn.

2. Przedmiot zamówienia:

USŁUGI GEODEZYJNE NA POTRZEBY GMINY NADARZYN W OKRESIE DO 31 GRUDNIA 2022 r.

obejmujące sporządzenie opracowań geodezyjnych w zakresie: wstępnego projektu podziału nieruchomości, map z projektem podziału nieruchomości, map do celów sądowych, operatu modernizacji/ korekty ewidencji gruntów, map do celów projektowych, wznowienia/wyznaczenia i okazania granic działki, wyznaczenia pkt. granicznych z ewidencji gruntów, pomiar kontrolny pkt granicznych, mapy do celów regulacji stanu prawnego dróg gminnych, rozgraniczenia nieruchomości, wykazu zmian gruntowych, analizy stanu prawnego nieruchomości

Zadanie 1
Podział działek - szacowana ilość 5 szt. (jednostkowych opracowań)
a) mapy ze wstępnym projektem podziału nieruchomości wraz z:
- odbitkami w ilości 2 szt. (na sczytanej w terenie odbitce mapy zasadniczej),
b) mapy z projektem podziału nieruchomości wraz z:
- odbitkami w ilości uzgodnionej z zamawiającym 3 szt.,
- protokół przyjęcia przebiegu działek,
- stabilizacją nowych granic rurkami żeliwnymi hartowanymi 500 mm wraz z plastikowym kapslem w terminie uzgodnionym z Zamawiającym wraz z protokołem z tej stabilizacji.

Zadanie 2
Mapy do celów sądowych (np. do zasiedzenia) - szacowana ilość 1 szt. (jednostkowych opracowań) wraz z:
- odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym,
- badaniami hipotecznymi (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów oraz nr kart w przypadku starych ksiąg lub Zbiorów Dok., na których wpisano lub załączono tytuł własności),
- protokół przyjęcia przebiegu granic.

Zadanie 3
Operat modernizacji / korekty ewidencji gruntów (mapy do celów prawnych) - szacowana ilość 1 szt. (jednostkowych opracowań) wraz z:
- odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym,
- badaniami hipotecznymi (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów oraz nr kart w przypadku starych ksiąg lub Zbiorów Dok., na których wpisano lub załączono tytuł własności), zakres prac obejmuje również ustalenie nr księgi wieczystej lub stwierdzenie jej braku,
- protokół przyjęcia przebiegu granic.

Zadanie 4
Mapy do celów projektowych - szacowana ilość 1 szt. (jednostkowych opracowań) wraz z:
- odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym.

Zadanie 5
Wznowienie/ wyznaczenie wraz z okazaniem granic działki ze stabilizacją rurkami żeliwnymi hartowanymi 500 mm wraz z plastikowym kapslem, z wyłączeniem pkt. granicznych zlokalizowanych na podłożu, które uniemożliwia stabilizację rurkami żeliwnymi po uprzednim poinformowaniu o tym fakcie Zamawiającego. Prace mają być wykonane z operatem technicznym.

5a) do 4 pkt granicznych) - szacowana ilość 12 szt. (jednostkowych opracowań) wraz z:
- szkicem wznowienia granicy,
- protokołem wznowienia znaków granicznych/ wyznaczenia pkt granicznych,

5b) powyżej 4 pkt granicznych–szacowana ilość 12 szt. (jednostkowych opracowań) wraz z:
- szkicem wznowienia granicy,
- protokołem wznowienia znaków granicznych/ wyznaczenia pkt granicznych.

Zadanie 6
Wznowienie/wyznaczenie i okazanie granic działki ze stabilizacją granitowymi kamieniami granicznymi:

6a) do 4 punktów granicznych - szacowana ilość 1 szt. (jednostkowych opracowań) wraz z:
- szkicem wznowienia granicy,
- protokołem wznowienia znaków granicznych/ wyznaczenia pkt granicznych,

6b) powyżej 4 punktów granicznych - szacowana ilość 1 szt. (jednostkowych opracowań) wraz z:
- szkicem wznowienia granicy,
- protokołem wznowienia znaków granicznych/ wyznaczenia pkt granicznych.

Zadanie 7
Wyznaczenie pkt granicznych z ewidencji gruntów

7a) wyznaczenie pkt granicznych z ewidencji gruntów do 4 pkt granicznych - szacowana ilość 1 szt. (jednostkowych opracowań) wraz z:
- szkicem wyznaczenia pkt granicznych,

7b) wytyczenie pkt granicznych z ewidencji gruntów powyżej 4 pkt granicznych - szacowana ilość 1 szt. (jednostkowych opracowań) wraz z:
- szkicem wyznaczenia pkt granicznych.

Zadanie 8
Pomiar kontrolny punktów granicznych- szacowana ilość 1 szt. (jednostkowe opracowania) wraz z:
- szkicem sytuacyjnym.

Zadanie 9
Wykonanie operatu technicznego rozgraniczenia granic nieruchomości położonych w Gminie Nadarzyn (w trybie ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz Rozporządzenia Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej w sprawie rozgraniczenia nieruchomości)
a) rozgraniczenie nieruchomości położonych w Gminie Nadarzyn do 4 pkt granicznych - szacowania ilość 1 szt. (jednostkowych opracowań),
b) rozgraniczenie nieruchomości położonych w Gminie Nadarzyn - powyżej 4 pkt granicznych - szacowana ilość 1 szt. (jednostkowych opracowań).

Zadanie 10
Wykaz zmian gruntowych sporządzony w celu wykazania w ewidencji gruntów aktualnego użytku gruntowego - szacowana ilość 2 szt.

Zadanie 11
Podział działek dla potrzeb regulacji prawnej gruntów zajętych pod drogi publiczne (art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Ustawy wprowadzającej reformę administracji publicznej) - szacowana ilość 1 szt. wraz z:
- odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym,
- badaniami hipotecznymi (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów oraz nr kart w przypadku starych ksiąg lub Zbiorów Dok., na których wpisano lub załączono tytuł własności),
- protokół przyjęcia granic.

Zadanie 12
Analiza stanu prawnego nieruchomości - szacowana ilość 6 szt.

Wyjaśnienia odnośnie postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia udzielane będą w formie telefonicznej i elektronicznej: arodkiewicz@nadarzyn.pl, tel. 22 729 81 85 wew. 150.

Termin realizacji przedmiotu umowy:

Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego w 2022 r. Wykonawca zobowiązany jest wykonać całość prac związanych z realizacją zamówienia w terminie:

- 1 miesiąc od daty odebrania zlecenia dla zadania 1a,
- 4 miesiące od daty odebrania zlecenia dla opracowania jednostkowego z zadania 1b, 2,3, 4, 5, 6 i 10,
- 6 miesięcy od daty odebrania zlecenia dla opracowania jednostkowego z zadania 9a, 9b i 11
- 2 miesiące od daty odebrania zlecenia dla zadania 7a, 7b, 8,
- 3 miesiące od daty odebrania zlecenia dla zadania 12.

Zamawiający może kontrolować postęp prac realizowanych przez Wykonawcę. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany stawiać się w siedzibie Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 3 dni po otrzymaniu telefonicznego zawiadomienia o kontroli postępu prac.

W uzasadnionych przypadkach uzgodnionych z Zamawiającym, przed upływem terminu realizacji umowy istnieje możliwość przedłużenia terminu. W przypadku wadliwego wykonania umowy, Wykonawca zobowiązuje się do naprawienia wad w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

Szacowana ilość jest ilością przewidywaną przez Zamawiającego, co oznacza iż faktyczna ilość może być inna. Wobec powyższego, wynagrodzenie Wykonawcy będzie adekwatne do faktycznie zleconych prac. Wykonanie przedmiotu zamówienia w poszczególnych zadaniach następować będzie na podstawie zleceń jednostkowych, określających zakres i termin wykonania.

3. Miejsce oraz termin składania ofert:

Wypełniony formularz ofertowy (zał. Nr 1) wraz z dołączonymi dokumentami i oświadczeniami należy złożyć w terminie do 11.02.2022 r. do godz. 15:00 w Urzędzie Gminy Nadarzyn pok. nr 100 (kancelaria) ul. Mszczonowska 24, 05-830 Nadarzyn. Cenę należy podać w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w PLN.

4. Wymogi formalne realizacji zamówienia

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
5a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, lub
5b) zatrudniają osoby spełniające warunek z pkt 5a.

5. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie muszą dostarczyć wykonawcy:

1. Świadectwo nadania uprawnień zawodowych (w przypadku spełniania warunku z pkt 5a), lub świadectwo nadania uprawnień zawodowych oraz dokument potwierdzający zatrudnienie osoby posiadające ww. uprawnienia (w przypadku spełniania warunku z pkt 5b).
2. Parafowany wzór umowy, która stanowi załącznik do niniejszego zapytania.
3. Formularz ofertowy, który jest załączony do niniejszego zapytania ofertowego.

6. Kryteria stosowane przy wyborze ofert:

cena łączna - waga tego kryterium 100%. Oferty, które będą niekompletne lub nieczytelne podlegają odrzuceniu.

7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

8. Ogłoszenie wyników postępowania.

Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający jednocześnie zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o:
1) Wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) albo imię nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru.

9. Zamawiający informuje, że:

1) w razie wystąpienia oczywistej omyłki rachunkowej zastrzega sobie możliwość jej sprostowania przez członków komisji rozstrzygającej.
2) podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w pkt 7,
3) o miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę,
4) umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień określonych we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego oraz danych w ofercie,
5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zawarcia umowy w przypadku braku wystarczających środków w budżecie zarezerwowanych na ten cel.

Zastępca Wójta Gminy Nadarzyn
(-) Janusz Rajkowski

W załączeniu:
1) Formularz ofertowy
2) Wzór umowy

drukuj (Zapytanie ofertowe)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Dobiegała
    data wytworzenia: 2022-02-02
  • opublikował: Michał Wilczak
    data publikacji: 2022-02-02 11:36

Pliki do pobrania:

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Dobiegała
    data wytworzenia: 2022-02-02
  • opublikował: Michał Wilczak
    data publikacji: 2022-02-02 11:36

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 1989
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-02-16 14:44